Cool3D Sense 3.0 V.7.0 Stabil

17 Haziran 2011 Cuma ResimResimResimResimResim








Yükleme Hakkında Bilgilendirme

*Sahip olmanız gereken sd kart bölümlendirmesi aynen şu şekilde olmalıdır : xgb fat32+1gb Ext4

Romun Artıları
+Android 2.3 Gingerbread
+Sense 3
+3D Arayüz
+Animasyonlu 5 farklı ekran kilidi
+Animasyonlu hava durumu
+Sense 3 Widgetleri
+Tam Türkçe desteği (msj karakter sorunu yok yani)

Romun Eksileri
-v6 ile birkikte yaşanan çoğu eksiklikler düzeltilmiştir.
-Sadece 720 p video kayıdında sorun var.

Özetin Özeti:


Arkadaşlar rom stabil değil o yüzden yüklerken tüm bunları göze alarak yükleyin. Ben incelemesini soranlar olduğu için yaptım. Gelişmeler oldulça bu konuya eklenecektir.

ROM HAKKINDA SON İZLENİMLERİM VE ROMUN DURUMU:
Arkadaşlar şu anda bu romu kullanıyorum rom son güncelleme ile tam olarak stabil olmasada yaşanan aksaklıkların çoğu giderilmiş. İşte size bazı bilgiler :
-Romda 130 mb civarı boş ram kalıyor.
-3 hd oyun denedim asphalt5 ve assasins creed sorunsuz çalışıyor fakat avatar zorla kapat hatası verip açılmadı belkide cihaz uyumsuzluğu vardır.
-class 10 sd kart ile aldığım quadrant skoru 982 bu da gelişmekte olan bir rom için yeterli denilebilir.
-widget sorunu giderilmiş şu an incelediğim kadarı ile tüm widgetler çalışıyor.
-cm7r2 hboot ile yükledim romu tüm programlarımı ve 3 tane hd oyun yükledikten sonra 70 mb hafıza kaldı.

ROM İNDİR : İNDİR

HAVA DURUMU İÇİN


YAPILAN İŞLEMLERİN SORUMLULUĞU KULLANICIYA AİTTİR HİÇBİR ŞEKİLDE DOĞABİLECEK ARIZALARDA MESULİYET KABUL EDİLMEZ

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
 

İletişim

Skype: berkahmetkirca